Första sportlovsdagen!

Hej, 
dagen blev mycket lyckad. Efter att vi hade varit vid ektorpskolan, som jag skrev i inlägget under gjorde vi pannkakor. Jag måste nog erkänna att vi inte är mäster kockar, men gott blev det i vilket fall. Vid två tiden tog vi bussen ner till stan, vi gick runt lite & Martina köpte lite stuffs. Sen hämta vi ut biobiljetterna. Därefter gick vi till donken & köpte glass. Sen började bion vid halv fyra, men den var typ 20 minuter försenad -.- Men den var i alla fall as rolig, äkta Martina och Bella humor haha. Men efter bion drog jag till min farmor som fyller 68 år idag, grattis. Där käka vi varma mackor & hade det mys. Nu gör jag inte ett piss, men idag känner jag för att vara uppe länge så jag hoppas många är sociala vid datan. Imorgon ska jag vara med saknade Sophia, 
puss! 

Bjuder på lite bilder, enjoy !

           Martina & jag!


             Muppar!


         Martina älskling!









Kommentarer
Postat av: Martina

Du är en älskling, min älskling! <3

2010-02-22 @ 21:02:22
URL: http://msjjostrom.blogg.se/
Postat av: alice

sötisar :D

2010-02-23 @ 22:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0