fredaaaag :D

Hej,
idag var skolan rätt så chill. Fast jag kom dit vid 07.20, för att jag åkte med pappa, för att jag trodde bussen skulle vara sen och att jag skulle komma sent. Istället var jag ensam i hela skolan, satt och läste lite. Men sen var det musik, vi gick igenom lite. Därefter hemkunskap vi gjorde lasange. Fast åt bara lite, eftersom det var pannkakor i matsalen. Men efter lunchen testa vi våra borar våran kom på en andra plats, när klassen fick rösta. Den blev faktiskt as bra och jag hoppas vi får bra betyg på den. Men sen var det engelska och då såg vi på film, vi såg ''på smällen''. Min humor säger jag bara, satt och garva 24/7. Nu sitter jag bara här och segar, vill ner till stan men har ingen att gå med. Eller okej jag har inte frågat någon men ändå. Jag måste köpa nya kläder, är hur trött som helst på min garderob. Oj, nu blev det här inlägget ap långt. Men ha en bra fredag sötnosar, kanske skriver mer ikväll.
C ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0