helt okej dag

Hej,
då var det måndag igen. Skolan idag var faktiskt helt okej. Vi hade mest drama träning hela dagen, då vi ska spela upp det nästa tisdag. Om jag ska vara ärlig är jag ganska så nervös, för jag är inte den där skådespelar typen som tar för sig och tycker det är jätte kul och stå inför folk. Jag föredrar hellre att få saken överstökad och kunna gå ner från scenen så snabbt som möjligt. Men jag har inte sagt att det är tråkigt, för lite kul är det allt Men ikväll är det möte med laget, börjar snart så om jag ska få något plugg gjort är det nog läge att börja nu. Men ni får ha det så bra, så hörs vi
pussen!


Kommentarer
Postat av: mimmie

drama är kul :D <3

2010-02-08 @ 17:14:35
URL: http://jaanuari.blogg.se/
Postat av: jenny

Jag saknar ord gumman, tack för det inlägget.Man blir liksom så varm när man läser det. Det är så många minnen som kommer tbx till en på en gång och jag får nästan tårar. Älskar dig sis <3333

vi två till döden!!!<3

2010-02-09 @ 16:28:47
URL: http://jeennybeenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0