imorgon blir man femton då (:

Hej,
tiden bara springer iväg och bloggandet blir inte av. Hur som helst, så har min vecka än så länge gått åt till att öva drama. Men igår hade vi föreställning, som blev mycket lyckad. Idag var det vanliga lektioner som gällde. Vi hade spanska, gympa, kör och no. Slutade sedan vid 14.10, då drog jag ner till stan & där köpte jag med mig ett linne och ett par tights hem. Imorgon är det min födelsedag, wuuh den är mycket efterlängtad må jag säga. Jag hoppas på en kanon dag, dock har jag drabbats av världens förkyldning så jag hoppas att den inte blir värre. För hur kul är det att ligga hemma och vara sjuk på sin födelsedag? Jag hoppas gud är på min sida helt enkelt. Men nu måste jag sätta igång med lite plugg, har spanska prov imorgon och en brorapport som måste vara inlämnad på fredag. Så jag ska förvandla mig till en pluggis nu ett tag, men ha en fortsatt bra onsdag. Så ses vi imorgon on my birthday, wiiihuuuuu.
pöss!

Rihanna - Rude boy
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0