lyckligast i världen or what ?

Hej sötnosar,
vet ni vad? Jag tror jag är världens lyckligaste unge just nu. För jag ska nämligen få världens finaste kamera när jag fyller år. Vi var och köpte den idag och jag kan knappt hålla fingrarna borta från den. Det är den där nya samsung ni vet, med två skärmar. Trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle få en sån fin kamera, men eftersom jag har dom bästa föräldrarna i världen så slog min önskan igenom. Det var dessutom pappa som hade vart och kollat på den i smyg och funderat på att köpa den, sen när han berätta för mig blev jag värsta chockad. Shiiit jag är hur glad som helst. Så från och med torsdag kommer min blogg vara full av bilder :D 

           Denna snygging blir min inom ett par dagar ;)


Kommentarer
Postat av: Martina

Superfin kamera gullunge! :)<3



svar: ERIC SAADE ÄR SÅ SJUUUUUKT SNYGG! :O så sjunger han bra får han absolut min röst!

2010-02-13 @ 18:42:43
URL: http://msjjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0