måndag

Hej,
kände för ett blogg inlägg idag så varför inte? Dagen har i stor hel het varit helt okej faktiskt. Vi har tränat i aulan helda dagen, för imorgon är föreställningen eller vad man ska kalla det. Nu gäller det bara att plugga in replikerna, och jag har inte ens börjat? Men det löser sig, som man säger. Jag har enromt mycket andra grejer som måste göras också, usch hur ska jag hinna med allt ? . Men på något sett löser det sig, återigen. Men snart ska jag iväg till saltängen och ha möte med laget, sen blir det hem och plugga på replikerna. Men nu ropar pappa från köket att det är mat, mums min mage bara skriker utav hunger hehe. Men ha en fortsatt bra måndag, så hörs vi
C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0