med jenny ♥

Hello cuties,
sitter hemma hos jenny & väntar på att hon ska äta klart. Vi har än så länge bara chillat hela dagen, men sånna dagar behövs ibland. Men när Jenny är klar ska vi dra på någon film. Vi skulle se Patrik 1,5 tror jag, har aldrig sett den men hoppas på att den är rolig, för jag behöver skratta lite känner jag. Men ikväll är det melodifestivalen och Darin ska ju vara med. Jag, Jenny och matilda var ju galna i honom som små & hade posters på honom över hela rummen hehe. Men om han är bra ikväll får han självklart min röst. Ha en bra lördag, så skriver jag mer ikväll. Bilder kommer som jag lovade, hann bara inte lägga in dem på datorn imorse
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0