plugg, plugg, plugg

Hej solstrålar,
blev ingen bloggning igår, men jag hoppas ni överlevde ändå. Men jag kan ta gårdagen lite snabbt. Först var jag på stan med Matilda, vi kolla mest runt & sen käka vi chicken kebab. Vid två tiden mötte jag Jessica och Natalie vid kuriosa, vi tog en fika & satt och snakca i någon timma, mycket trevligt. Sen drog Natalie & då gick Jessica och jag en stund på stan. Vid fyra tiden tog jag bussen hem till Jenny & Matilda. Vi kollade på tven & Matilda fixa sig. Vid halv sex drog Matilda och då gick jag & jenny hem till henne. Vi kolla lite bilder på facebook & sen drog vi upp till mig & käka. Sen körde vi fifa & kollade på tven. Hon slaggade här & vi somnade framåt två tiden. Idag blir det att plugga, har redan hunnit med rätt så mycket faktiskt, så det känns skönt. Ska träffa Jenny & Matilda sen ett tag också och ikväll blir det att spela in en låt med laget i klubbhuset, haha det blir nog as kul. Men ha det bra
pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0