shopping dag!

Hej igen,
nu är jag äntligen hemma efter en dag fullt med shoppande av både mat & kläder. Min mamma fyller år imorgon och släkten kommer, då vi var tvugna att köpa mängder med mat haha. Men jag fick i vilket fall med mig en skit snygg skjorta hem från jc och ett par blåa converse. Efter allt handlande åkte vi till skarphagen & åt pizza, lite mys sådär. Nu är jag med Matilda & Jenny, vi får se vad vi hittar på senare. Men jag skriver mer ikväll, ha en fortsatt bra fedag. 

       
 


Kommentarer
Postat av: alice

hahaha jag såg eran bil vid konsum och niclas såg er på maxi så vi undrade hur mycket ni var och handlade haha, men nu fattar jag att ni åt :p <3

2010-02-27 @ 22:51:52
Postat av: jag själv

hahaha ! <3

2010-02-27 @ 23:01:21
Postat av: sofia

jag köpte sanna converse o thailand :D<3

2010-02-28 @ 07:26:54
Postat av: martinasjöström

AJJJ LAAAJK !!!!

give me the shoes and the fucking shirt !!! (a)

2010-02-28 @ 18:37:49
URL: http://msjjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0