skola imorgon :(

Hej,
idag har inte min bloggning vart lika bra, men man kan inte alltid vara på topp. Jag gick i alla fall upp vid nio & vid elva gick Martina och jag på gudstjänst. Dagens höjdpunkt liksom -.- nae usch, det är verkligen det  tråkigaste som finns, men måste man så måste man. Sen efter gudstjänsten mötte jag upp saknade Mimmie, jag bara slängde mig om henne, det är inte klokt hur mycket jag har saknat den människan. Brun var hon också som en african negaah haha. Men nu snart är det träning som står på tur, tror vi skulle köra fotbollsworkout & snabbhet idag, så det blir väl kul. När jag kommer hem har jag lite plugg som måste göras, så det blir nog inte så mycket data ikväll. Imorgon börjar äckel skolan usch vill inte ens tänka tanken att behöva gå upp sex varje morgon, & sen plugga sig igenom dagarna. Men aja, får se om det blir någon mer bloggning idag
puss!


Dagens låt : fireflies

Kommentarer
Postat av: alice

bästa låten haha har den också på bloggen som jag äntligen har skaffat! :D

2010-02-28 @ 17:05:02
URL: http://alicehouse.blogg.se/
Postat av: martinasjostrom

äckel äckel äckel skola !!!!!!!!



vaddå "-.-" , vi vet alla att du älskar gudstänsterna och att du varenda morgon ser fram imot att få veckan överstökad och kunna gå till kyrkan och bemötas av glatt folk och av Svenne duva som tycks vara minst lika fascinerad av snön som du är av predikan och guds böner.



puss min ängel :*

och låten är super bra! :)

2010-02-28 @ 17:19:11
URL: http://msjjostrom.blogg.se/
Postat av: vendela

klockan sex???? är du galen kvinna :D vad gör du på morgonen haha .. :D <3

2010-02-28 @ 20:03:18
URL: http://vendelanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0