skola imorgon !

hellu again,
sitter här och laddar inför paradise hotel finalen. blir spännande att se vem som vinner, men det går ju lite rykten om vem det kommer bli och så, men shit the same. idag har jag ägnat dagen till att plugga. har inte blivit sämre så det blir skola imorgon och konstigt nog längtar jag tillbaka. det är inte kul att vara sjuk, jag tycker inte det är avkopplande att vara borta från skolan som vissa gör. jag blir bara stressad och tänker på hur mycket jag missar, usch. men jag det är bara att ta igen det man har missat så blir det bra sen. men imorgon är det back to school som gäller, det är kort dag också. vi slutar 14.10 och det gillas skapt. men ha en fortsatt bra kväll,
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0