2010

Hej bloggen,
förlåt för min usla uppdatering igår, men det var ju trots allt nyårsafton, så jag hade annat för mig. Gårdagen spenderades till en början med Matilda, då vi först åkte till rusta och köpte smällare. Sen åkte vi vidare till city gross och handla 100 kilo godis haha. Därefter drog vi hem och kollade på paradise hotel på datan, sen kom Jenny och vi började fixa oss. Sen kom jennys familj också och vi åt god mat och umgicks lite. Efter maten gick vi ut och smällde lite smällare och shit, sjukt kul men fingrarna blev till is, men sånt är livet. Efter ett tag gick vi in och åt efterätt, sen ringde vi runt till massa folk och snacka. Sen vid elva tiden gick vi ut och smällde mer, sen invigde vi det nya året med pomack och massa skratt. Klockrent nyår var det i alla fall med bästa vännerna. Efter raketerna drog vi in och sjöng sing star och flumma runt, det slutade med att vi däcka vid halv sex och vaknade vid tjugo över ett haha. Idag har vi bara tagit det lugnt och sett på ''Män som hatar kvinnor'' och ''Flickan som lekte med elden''. Nu sitter jag bara här och kollar på bonde söker fru, no life jag vet men sån är jag. Bilder från gårdagen kommer senare,
pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0