27 januari

hello guys,
blir sen bloggning idag. men skolan gick snabbt, vi hade bara fyra lektioner. efter skolan drog jag hem & åt, sen drog jag till klocket med martina. där var vi på någon utställning med konfan, fett tråkigt. sen när vi skulle hem så funka inte spårvagnarna så vi fick gå hem i snöstormen ;o det är endå en bit, men pappa hämta mig vid skarphagens centrum. när jag kom hem åt jag, sen blev det att kolla på alla paradise hotel avsnitt som jag missat. jag har fan blivit besatt av det pogramet. ser inte det bra i det men måste endå kolla haha. men imorgon har jag sovmorgon börjar halv tio, sjukt skönt. men ska endå gå & lägga mig skapligt, för sova behöver alla. imorgon måste jag plugga, har fan inte gjort det den här veckan, & det är inte okej. har en hel del grejer som jag måste göra, men det löser sig. men ha det bra
puss!


 
jag saknar den tiden då det var du & jag! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0