äntligen fredag igen !

hej göllisar.
idag var skolan sketa chill. vi hade egetarbete, hkn, no & engelska. på hk gjorde vi raggmunk & jag & elin är värsta teamet & vi gör jämnt dö god mat. sen hade vi lite betyg snack. på non ska vi göra en bro utav 30 papper, 25 sugrör, 4 gem, 4 meter snöre & lim. sen ska den kunna hålla för en radiostyrd lastbil. jag arbetar ihop med martin & angelina, & dom är ju smarta så jag tror det kommer bli ett bra resultat. men på engelskan hade vi glosföhör, sen jobba vi i något häfte. men när jag kom hem, städa jag i alla fall rummet. är nästan klar har bara skrivbordet kvar men det fixar jag senare. idag sover i alla fall mimmie här. jag tror vi ska bort till lokalen & fixa lite, för imorgon är ju festen. längtar som faaan , det kommer blu dyng kul. men skriver mer ikväll,
chingeling!


  bild från i måndags, love you!



dagens låt blir ''beyonce broken hearted-girl'', så sjukt vacker låt!

 

 


Kommentarer
Postat av: jenny

jaaaaaaaaaaa det måste vi men när kan du va då?

i veckan kanske men jag mäste va lite med tilda för vi ska börja baka till scout mässan och sånt.

saaaaknar dig oxå gumman <33

2010-01-23 @ 09:52:43
URL: http://jeennybeenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0