bättre sent än aldrig

Hello there,
kom på att jag inte hade skrivit något inlägg idag, my bad. Men idag vaknade i alla fall jag & Mimmie rätt så tidigt, vi gick upp åt frukost & fixade oss. Sen drog vi ner till stan en snabbis och kollade lite, fick med mig en svart hood tröja från gina hem. Vid två tiden drog vi hem till Mimmie & data nörda & planera festen. Sen drog jag hem & åt tacos, sen blev det att gå tillbaka till Mimmie för att se film. Först såg vi någon random film, men sen bytte vi till american pie. Efter filmen satt vi vid datan i typ hundra fem år & vid elva knalla jag hemåt. Nu sitter jag här och smsar & msnar, ska snart sova tror jag.
pöss!

Kommentarer
Postat av: mimmie

Bella nu blir jag besivken :| sova snart?



du skulle ju vara social med mej ju!



fast älskar dig ändå, PÖSS ;* <3

2010-01-04 @ 00:13:51
URL: http://jaanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0