bra dag med sophia

hej bloggen,
som ni ser har jag gjort en ny header & ändrat lite saker. sophia lärde mig lite grejer på picnik idag, så det kommer säkert komma upp en ny header så småning om. men den här får duga så länge. idag var jag i alla fall med sophia. hon vaknade typ gör sent ;o men jag gick i alla fall till henne runt två. först satt vi mest & snacka eftersom vi inte setts på så länge. sen körde vi wii ett tag, men kontrollerna cpade så vi tappade lusten. efter ett tag gick vi ner till ica & köpte chips, dipp, gräddfil, morötter, gurka & cola, sen drog vi hem och gjorde dipen. sen skulle vi sett på sunes jul men vi hittade inte filmen, det sög för båda ville se på den. istället såg vi på kalle och choklad fabriken, haha vi såg på den ett litet tag, sen kolla vi på andra avenyn istället. vid halv sju drog jag hem & åt, och nu sitter jag här & inte gör ett skit, ska plugga lite tror jag. Men imorgon ska jag i alla fall till yxbacken med jenny, skit kuul. får se hur länge vi är där, & hur mycket jag hinner att blogga. men ha det bra
pöss!


          bild sen i somras.


Kommentarer
Postat av: mimmie

hehe jag vet :$ ..den låten är awesome!

snygg header föresten gumman :)

pussss ;* <3

2010-01-06 @ 21:04:09
URL: http://jaanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0