en dag i yxbacken (h

Hej sötnosar,
dagen idag har varit sjukt nice. (: Började med att mamma kom in och väckte mig vid halv tio, då gick jag upp & åt frulle & började rota fram alla skidkläder. Vid elva gick jag till Sofia, sen åkte vi & hämtade Martina. Därefter bar det av mot yxbacken. Där tillbringades även hela dagen. Så himla kul var det med mycket skratt & skidåkning. Det måste göras om säger jag bara. Dock var det ju dyng kallt, så hela ansiktet blev as kallt. Kände knappt näsan höhö, men med en paus i värmestugan var man uppe i backen igen. Men vid fyra blev vi hämtade. Då drog jag hem & åt sen vid sex åkte vi på möte med laget. Snackade om massa grejer. Men nu sitter jag i alla fall här & är dyng trött. Ska nog stänga av datan snart & kolla på någon film istället. För känner inte för något lan idag haha. Men imorgon ska jag i alla fall vara med saknade Sophia. Vet inte vad vi ska göra men kul ska det bli i alla fall. Men ha en fortsatt bra kväll gullisar,
pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0