en dag i yxbacken med jenny (:

hej sötnosar (:
min dag har varit ur bra rakt igenom. började med att jag gick upp kvart i tio & åt frukost & såg på rasmus på luffen (h sen vid elva skjutsade pappa mig och jenny till yxbacken. skit roligt hade vi där, och idag gick det faktiskt dö bra att åka, fast att jag ramla i liften en gång haha. fast jag är i alla fall bättre på att åka lift en jenny, haha nae gumman nu ska jag inte vara taskig men det var lite roligt att kolla på dig när du skulle ta emot liften ;p men vi åkte i alla fall gör mycket, och snön var bättre i backen idag så det var as kul. :D men vid halv fyra kom jennys pappa och hämta oss. när jag kom hem åt jag sen satt jag mig vid tven & kolla på one tree hill. vid halv sex åkte jag & jenny till träningen, vi körde fotbollsworkout. det var väl kul. på lördag är det dm så jag måste tagga. men nu ser jag på hogan knows best & läser lite bloggar & så. vid nio ska jag se någon film som gick på trean med mamma, jag tror den hette the break up. men nu orkar jag inte skriva mer ha det bra
pöss!

   

dagens låt får bli: Black eyed peace ''Met me half way'' :d
bara för att jenny & jag har haft den på huvudet helda dagen, & gått & sjungit på den.

Kommentarer
Postat av: jenny

jaja, skyller på att jag e vänsterhänt

hahaah nae men jag får väl erkänna att jag är dålig på det, men alla är väl dåliga på nåt... ?

det var asa kul och det gick ju bra. Tack för en jätte rolig dag gumman <33 puss

2010-01-07 @ 20:47:44
URL: http://jeennybeenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0