..

alla vet vi att saker & ting förändrats i livet. även fast man önskar att vissa saker skulle vara förevigt. jag trodde på våran vänskap, för att du förändrade mitt liv & gjorde mig till en bättre person. du fick mig att våga vara den jag är & det är jag otroligt tacksam över. men livet öppnar nya vägar & folk förändras. när jag insåg att våran starka vänskap sakta men säkert började rinna ut i sanden, visste jag inte vart jag skulle ta vägen. jag blev rädd för att förlora dig & sedan stå där ensam kvar. jag var rädd för att möta livet helt ensam. jag var rädd för att förlora min bästa vän. men under denna tid insåg jag också att ibland blir det inte som man tänkt. ibland blir det inte som man planerat & drömt om. jag insåg också att man ska njuta av de underbara stunder livet erbjuder. i denna värd går ingenting att ta för givet, det vet vi alla längst därinne. ibland måste man gå vidare trots att man bara vill tillbaka till tiden då man var som lyckligast. själv har jag bestämt mig för att lägga allt det här bakom mig & istället fokusera på vilken värld jag lever i nu. jag har ju trots allt inte mist någon & det är jag otroligt tacksam över. visst, jag kommer aldrig glömma den tiden då det var du & jag. du var min bästa vän & jag litade på dig till max. jag ångrar inte en stund som jag delade med dig. & vi är fortfarande nära vänner & det är jag glad över. nu tänker jag lägga allt bakom mig & gå vidare. för jag orkar inte må dåligt av detta längre, för jag har insett vissa saker i mitt liv. men tack för den underbara tiden, den kommer jag aldrig glömma! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0