.

 

saknaden blir bara värre och värre för varje dag.
känslan av att ha förlorat någon så betydelsefull person som du går inte att förklara.
ibland känns det fortfarande overkliget, hur kan du plötsligt inte finnas där längre?
det var över ett år sen nu, men sen den dagen du lämnade jorden har jag inte vart densamma. jag har ett hål i mitt hjärta, som aldrig kommer kunna repareras. allt jag vill är att få dig tillbaka, även fast jag vet att det är omöjligt. jag kommer alltid att älska dig världens bästa farfar!

Kommentarer
Postat av: mimmie

han finns bella, han finns med dej för varje steg du tag. i ditt hjärta. för varje gång du ler, så ler han. som en ängel som vakar över dig. bella jag finns här & det vet du älskling. du är underbar & jag älskar dig.

2010-01-29 @ 22:56:28
URL: http://jaanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0