femtejanuari

Hej bloggen ♥
Jag vet att min uppdate har varit ur usel, men jag har haft annat för mig. Inatt somande jag i alla fall dö sent, typ vid fem eller något ;o tror det berodde på att det var fullmåne, får svårt att sova när det är det. Men jag vaknade i alla fall vid elva av mitt alarm på mobilen. Då hoppa jag in i duschen & sen fixa mig. Vid ett åkte pappsen & jag ner till stan, för att hämta ut biobiljetterna. Sen gick vi & kolla i sport affärer. Sen gick vi till bion igen & såg på ''Avatar''. Filmen var sjukt bra, men den var hela 2 h & 41 min lång ;o Gaash, men vad gör dä när filmen är bra liksom? Efter filmen mötte jag Martina & Mimmie på stan, sen åkte vi vidare till Viktor. Där såg vi på någon random film & sen spelade familje geni. Sen gick vi ner i källaren & Martina & jag körde ishockey spel (h Sen efter ett tag kom Viktor 2 & Ante & då typ gjorde vi ingenting haha. Men sen vid tio drog alla hem. Nu sitter jag bara här och är allmänt osocial. Imorgon ska jag till yxbacken med Martina och Sofia. Önska mig lycka till, för jag kommer typ slå ihjäl mig haha. 
pöss!

 
Dagens facelook:
tjocktröja - gina
linne - gina
klocka - item


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0