första veckan avklarad

hej bloggen.
det blev ingen uppdatering igår, för tiden bara rann iväg. men idag är jag back on track. dagen började med att bussen var 40 minuter försenad, så jag kom ungefär 20 minuter försent till skolan ;o inte så kul, plus att jag frös ihjäl. men skolan var ganska lugn idag vi hade musik, hk, no & engelska. efter skolan drog jag hem & åt. sen åkte jag & tilda ner till stan en sväng, men där blev vi inte långvariga. utan efter ett tag åkte vi hem till mig & kolla på någon film på tildas data. den var väl lite rolig, typ parodi på massa filmer. men sen har vi bara degat framför datorn hela kvällen, sett på roliga klipp & pratat på skype. nu sitter jag & läser lite bloggar & så. men ska nog sova snart, för jag är sjukt trött & sen är det träning imorgon vid tolv. men ha det så bra,
pöss!


                   you'r my shining star!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

VA?! va bussen så mycket försenad? :O tur att man va hemma då xd Men varför va den det?

2010-01-16 @ 01:57:53
Postat av: bella

haha ja det var den ;o

men den var någon buss, som hade blockerat 117 linjen så bussarna kom inte fram ;s så det var inte mycket man kunde göra. xd <3

2010-01-16 @ 11:10:50
URL: http://mylifeinsettings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0