gårdagen var bäst

hej bloggen!
kvällen igår blev hur lyckad som helst med mycket skratt, snack, dans & sång. kul att träffa alla brudar igen, vissa har man ju inte sett på flera månader. men det var i alla fall galet kul & detta måste göras om. fick enormt fina saker också, så tack för det. lägger ut bilder senare idag på dem. & bilder från festen kommer också, om mimmie kan skicka dem till mig. men hur som helst, tack för en kanon kväll! idag vaknade jag vid nio, gick upp åt frulle & nu sitter jag här. om någon timme är det samling vid ifk, sen blir det träningsmatch mot kimstad. är gör trött, men jag hoppas att jag blir lite piggare. men skriver mer när jag kommer hem,
puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0