grattis på 15 års dagen !



mimmie ellinor berglund,
första gången jag träffade dig trodde jag aldrig att vi skulle bli så bra vänner som vi är idag. men ju längre tiden gick, desto tajtare blev vi. & du vet inte hur glad jag är att ha en vän som dig. du är inte som alla andra, du är speciell. du har fått mig att insé att äkta vänskap faktiskt existerar, att äkta vänner faktiskt finns, för det är vad du är, äkta rakt igenom. jag kan prata med dig om allt & veta att det stannar mellan dig & mig. jag vet att du alltid finns där om man behöver stöd & du vet att jag gör detsamma för dig. vi har funnits där för varandra i alla lägen, när vi blivit svikna, förlorat någon eller helt enkelt bara haft en dålig dag. du gör mig jämnt på glatt humör, även om det står som spön i backen & allt bara är grått, då har du kommit som en solstråle & lyst upp min dag. utan dig hade jag definitivt inte vart densamma som jag är idag. jag kan varken med ord eller texter förklara hur mycket du betyder för mig. du har lärt mig så enormt mycket här i livet. du är min bästa vän & att släppa taget om dig vore det sista jag skulle göra i mitt liv. tre mycket utslitna ord, men som verkligen kommer från hjärtat
jag älskar dig! 

             en bild säger mer en tusen ord, & här har ni nio !




                       


Kommentarer
Postat av: mimmie

shit bella när jag tänker efter

tänk hur många minnen vi har

varje bild har såå många fina minnen med sig

jag är helt tom på ord

men en sak är säker

du är en av mina allra bästa vänner och jag älskar dig verkligen.

kärlek till dig min fina vän <3

& tack så mycket darling<3

2010-01-19 @ 19:06:29
Postat av: alice

söta ni är :D <3

2010-01-20 @ 15:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0