humöret på topp för en gångs skull!

hello out there.
jag vet att min uppdate är hur kass som helst, men jag bloggar när jag hinner & har lust. idag var det i alla fall skola igen, konstigt nog var dagen ganska bra. jag har varit på bra humör hela dagen & det är inte likt mig. jag brukar vara helt seg & ''gnällig'' i skolan som min lärare brukar säga åt mig, när jag inte orkar göra något. men so what? alla har vi jobbiga veckor ibland & det är inget man kan rå för. men när jag kom hem från skolan satte jag igång med plugg, sen blev det möte med laget. var ganska nervös, men vi kom fram till bra grejer vilket känns mycket lättande. idag blir det inget paradise hotel :( för mamma säger att jag inte får vara uppe så länge, på grund av att jag inte orkar med skolan då. hon kan faktiskt ha rätt, min dåliga sömn kanske gör mig ''gnällig''. men men, imorgon ska jag köra afro dans med laget. det ser jag fram emot, det kommer bli sjukt kul. fast man kommer nog känna sig lite löjlig, men vem bryr sig? jag fyller år om tre veckor förresten. inte långt kvar nu, ica cider here i come liksom. upps, fjortis varning på mig. men som tur var mena jag ju inte allvar, hihi
pöss & godnatt!




 
favvo låten just nu: maskinen- bränner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0