inga planer idag

hej läsare,
idag vaknade jag vid tio av mitt alarm på mobilen. tänkte att jag inte skulle sova bort hela dagen idag & det gjorde jag inte heller, dock sega jag framför tven till halv ett. såg på ella enchanted. men har precis fixat klart mig & idag har jag en sån där bad hair day. borde kanske gå & köpa en sån där mössa & ha på mig idag ? men i alla fall, snart ska jag till media markt med pappa & mattias (min bror). hade tänkt att gå på stan idag, men jag har ju ingen att gå med, & jag vill inte gå själv känns sorgligt hehe. men jag får hoppas att jag kan va med någon ikväll, när folket har kommit hem från skolan. sen måste jag plugga lite också, så jävla tråkigt -.- men ha en bra dag
pöss!

bad hair day var det va ? *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0