inte våran dag idag

hej sötnosar.
cupen idag var inte den bästa, som vi har gjort om man kortfattar det hela. vi vann två matcher & förlora två. men som man säger, man kan ju inte alltid vinna. det är inget att deppa över tjejer, vi presterar som bästa ute så det är då vi kommer plocka fram det där lilla extra & visa vad vi går för. nu sitter jag här i morgonrock & inte gör ett skit. ska ta på mig något & springa ner till ica & köpa godis. okej jag vet att det är 16 - ute, om inte mer. men jag är så jäkla godis sugen ;o haha tjocksmock, var det rätta ordet ja. (: men jag kanske skriver mer sen
pöss!

Kommentarer
Postat av: alice

we love candyy! (y9 <3

2010-01-09 @ 19:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0