it's friday (:

hej,
då var det fredag igen då. började i alla fall 08.10 med musik. vi körde ''jag vill vara din margareta'' på piano, riktigt kul faktsikt. sen var det hk, som gällde. vi laga fisk burgare, låter ganska skabb men det var inte så farligt faktiskt. efter lunch var det no, då vi fortsatte på våran bro. jag tror den kommer bli riktigt bra. därefter var det engelska sen slutade halva klassen 14.20. så då drog jag hem och åt. nu sitter jag här o väntar på att mimmie ska komma hem. sen blir det stan, & ikväll får vi se vad som händer. men jag ska försöka blogga mer ikväll, och då hoppas jag kunna bjuda på några bilder också. ha en bra fredag allesammans
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0