nice dag (h)



Hej bloggen . (:
Idag vaknade jag vid halv tio av att min bror kom in och sa hejdå, för han åker till sälen idag och kommer hem om en vecka. Sen gick jag upp och satte mig vid tven och såg på ''Melrose place'', haha den är någon gammal serie som går. Men sen åt jag i alla fall frukost, och vid halv tolv åkte jag och träna. Vi körde bara match idag som vi alltid gör på lördagar, fett roligt serru. Men sen drog jag hem och plugga lite, åt och fixa mig. Nu sitter jag bara här och är allmänt osocial. Ikväll blir det filmkväll med vendela, alice och mimmie @ alice place. Vi ska hyra någon bra film och käka pizza och godis (y) Sen ikväll slaggar Mimmie här, höhö får se hur mycket sömn det blir för våran del. Vi brukar typ ligga och snacka redigt länge. Men imorgon ska vi planera våran fest som vi ska ha snart. Men jag kanske skriver mer senare, sånt som märks.
pöss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0