seeegg daag

hejj,
idag var skolan hur seg som helst. var inte på jobb humör kan jag ju säga, gjorde i princip ingenting på hela dagen. men efter skolan drog jag i alla fall hem & käka tacos. sen efter ett tag kom mimmie hit & vi planera massa till festen, sen såg vi på en film. den var lite speciell men bra på sitt sätt. nu sitter jag & kolla på familjen annorlunda, borde igentligen plugga, men har ingen lust alls så det blir inget av det. men ikväll är det paradise hotel, sen ska jag sova ihjäl sen imorgon är det piss skola igen.

som ni vet har jag blivit galen i johan falk filmerna. men det är inte bara filmerna jag gillar utan även han som spelar frank wagner. jag tycker att han är sjukt snygg. jag vet att ni antagligen kommer tycka han är dö ful. men jag tycker han är en riktig heting, just so you know. (:

         Joel Kinnaman


Kommentarer
Postat av: jenny

jadu gumms jag saknar dig otroligt mycktet oxå, just nu i veckan är det lite mycket men i helgen?

puss <333

2010-01-19 @ 08:43:47
URL: http://jeennybeenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0