seg dag

hej bloggen,
imorse var jag verkligen död & då menar jag det. jag var så himla trött & hade verkligen ingen lust att gå till skolan. men det var bara att släpa sig dit. men vi hade bia fram till lunch, massa föreläsningar om mellankrigstiden & shit. det är faktiskt ganska intressant, så jag ska inte klaga. sen hade vi lunch & musik & sen slöjd haha omg vi ska inte tala om den. hände massa grejer, som inte var så bra men det var lite roligt haha. men sist hade vi matte, fast vi räkna typ inget för vi var tvungen att snacka om slöjden & massa. men slutade i alla fall halv fyra, då drog jag hem & såg one tree hill. sen nu sitter jag här & degar. ska snart på möte med laget, sen blir det hem & duscha & vänta på att paradise hotel ska börja. men ha det bra,
pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0