skola imorgon ;o

hej bloggen,
idag kom mamma in & väckte mig vid tio. då gick jag upp & fixa mig, sen vid tolv åkte mamma, pappa & jag till maxi. skulle köpa den där tröjan jag visa här om dagen, men den var inte riktigt som jag hade tänkt mig så jag köpte den inte. istället köpte jag ett par jeans. det var typ tusen år sen jag köpte ett par riktiga jeans ;o har ju kört på jeans tights nu en period, men ska jag vara ärlig tycker jag riktiga jeans är klart snyggast. men nu sitter jag här & kollar på the hills weekend break & bara tar det lugnt. men om en halvtimme ska jag åka till min kusin, som fyller åtta år idag. grattis gubben ♥ sen blir det att åka hem & tagga inför skolan, som börjar imorgon. ska blir kul att träffa alla igen, bara vi inte har något prov eller nåt för då dör jag -.- får se om jag skriver mer sen
pöss! 

                         här är byxorna som jag köpte. (:
 


Kommentarer
Postat av: jenny

naaajsiga jeans gumman, de var jätte fina <333

2010-01-10 @ 14:55:20
URL: http://jeennybeenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0