slapp dag

hej sötnosar.
idag var skolan rätt så bra, dessvärre var josefine sjuk &  jag saknade henne massa. men vi hade i alla fall bia hela förmiddagen. vi fick spela upp våran roll, som vi ska vara i nordamerika dramat & det gick ganska bra. men det var as många sjuka idag. men dagen var i alla fall rätt chill. har gått & sätt fram emot att dansa afro dans med laget idag, för alla säger att det är så kul. men så ringer jag jenny efter skolan & då hade hon läst att det var inställt för gymtränaren var sjuk. fatta om jag blev besviken oooh. men det blir någon annan gång helt enkelt. nu sitter jag här & försöker plugga. men det går inget vidare, så jag tror jag ska gå in tv6play & kolla på paradise hotel som jag missa igår. men ha det bra,
puss!

Kommentarer
Postat av: jenny

Jag var oxå sjukt taggad inför dansen, synd att det inte blev nåt:(

2010-01-26 @ 17:35:42
URL: http://jeennybeenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0