söndagar är chill!

hej bloggen,
dagen har varit seg & då menar jag verkligen seg. jag har inte gjort ett skit förutom att plugga. men nu är jag klar, eller nästan. så jag ska bara göra det sista, sen ska jag städa mitt rum. imorgon ska jag va med mims & vi ska planera inför festen. den kommer bli klockren, det känner jag på mig. men just nu ser jag på the city. men ikväll ska jag bara ta det lugnt, ska se på johan falk - vapenbröder, som jag skrev förut. hoppas den är lika bra som den filmen, som var förra veckan. fast den såg jag inte slutet på för den slutade lite för sent. men imorgon har jag sovmorgon, så idag kan jag se hela. men ha en bra söndags kväll, så ses vi imorgon.
C ya! 

 

 


Kommentarer
Postat av: mimmie

men va söt du ska vara då! <3



imorgon ska vi planera ihjäl til bästa festen :)<3

2010-01-17 @ 21:03:43
URL: http://jaanuari.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej vilket fint badrum hi hi kram fater

2010-01-20 @ 14:46:59
Postat av: bella

det är hemma hos marika haha (:

2010-01-20 @ 19:15:09
URL: http://mylifeinsettings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0