Isabella

 
Landställen- Det finns seriöst inget bättre ställe att tillbringa sommarlovs dagarna på. Där kan man verkligen bara leva livet & göra vad man känner för. Man kan hänga på stranden hela dagarna & bara njuta av det svenska vädret.

Musik- Ja vad vore man egentligen utan musik? Den piffar upp stämningen & man blir glad i hela kroppen. Det är perfekt när man ligger på stranden & steker. Dessutom kommer det nästan nya låtar hela tiden, så man hinner aldrig tröttna. Musik är helt klart en stor del av sommarlovet.

Mopeder- Självklart ska mopeder få en hiss. Snart har jag det där förbaskade kortet & då ska mims och jag glida runt på våra pinglor och vårt första mål är smultronstället. Så se upp där ute i trafiken för snart kommer vi ;)

Dana cup- Om cirka två veckor sitter jag & mitt underbara lag på ett tåg på väg till Danmark. Det kommer bli en så himla kul upplevelse & det kommer bli ett minne för livet. Så Danmark here we come!


Lägenheter- Ja de får allt en liten diss nu i den här värmen. Det är hur varmt som helst och man svettas som en galning även fast man sitter still? Jag ska då inte tala om hur det är när man ska sova, usch. Det hela blir ju inte bättre när vi håller på att göra om i hallen & köket. Så man kan bara vara på rummet eller i vardagsrummet. Skönt att jag ska ut till landet i helgen, där är det i alla fall lite svalare, men bara lite.

Utväxt- Jag tror inte att jag är ensam om att dissa det. Det förstör liksom hela frisyren, speciellt när man är blond & den är mörk. Ibland ångrar man att man färgade det. Fast vill man vara blondie så vill man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0