of everything that the world has to offer, is you all i want

Hej babes,
idag vaknade jag vid nio tiden av en jävla motorsåg, som ekade över hela gården. Kan det bli bättre eller? I vilket fall slutade den efter ett tag så jag kunde sova en timma till. Jag har pluggat moppe hela morgonen & jag blir allt mer redo för att göra provet. Nu har jag tagit en paus och sitter och kollar på ''Life of Ryan Summer marathon'' och det är alltid lika bra. Ikväll har vi vår sista seriematch mot mjölby. Jag känner mig inte så taggad med tanke på att jag inte vart på träningen på länge, men jag hoppas att det går vägen ändå. Jag skriver mer ikväll eller så hörs vi imorgon
puss

Eftersom jag fortfarande sitter i pyamas kan jag inte lägga ut någon outfit bild, så istället får ni bilder från min brors student som jag inte lagt upp än!







Kommentarer
Postat av: Mimmie

Sv. Ja visst är hon underbar! Det var mammas idol när hon var med i fame factory, så vi köpte hennes skiva och till slut kunde man ju alla låtar, dom sitter i liksom precis som dom gör för dig. :)<3

2010-07-01 @ 16:17:02
Postat av: martinasjöström

sv: JAG SAKNAR DIG MEEEEED! Men i helgen, dååå jävlar! :D:D:D:D

2010-07-01 @ 16:49:25
URL: http://www.sjjostrom.devote.se
Postat av: martinasjöström

det var kul, hihiihihihi! :D

2010-07-01 @ 22:35:22
URL: http://www.sjjostrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0