i love the summer

Hej,
min dag har varit great & jag hoppas eran också har varit det. Martina och jag åkte i vilket fall ut till ensjön vid tolv tiden & där solade vi och badade, sen blev vi lite uttråkade så vi åkte hem igen & köpte glass. Sen vidare hem till Martina & såg på ''Dear John'', sjukt bra film det där och det kom faktiskt lite tårar då & då. Vid fem kom pappsen och hämtade mig och då åkte vi och köpte moppehjälm. Den är röd, svart & grå, skit snygg faktiskt. Nu sitter jag och kollar på 16 and pregnant & jag vet inte riktigt vad som händer ikväll, men det är sånt som märks
love isabella


Martina & jag, älskar dig hjärtat ♥

Finns ingen bättre känsla än att bara hoppa ut i vattnet!

& dyka är också väldigt roligt, haha!

Martina provar sig också på en hopp bild!

Haha så här blev det när Martina bad mig hålla i hennes
cykel & jag blev biten av en pissmyra (y)


Vi var såklart duktiga & cykla dit!

Vi ligger & steker (h

Martina sötnos ♥


Kommentarer
Postat av: martinasjöström

Jag älskar dig ! <3

2010-07-15 @ 19:42:48
URL: http://www.sjjostrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0