i love the way you lie

Hej,
nu är jag hemma från mims land. De här dagarna har varit dyng bra & detta måste verkligen göras om. Vi har dygnat, badat & solat massvis, spelat kort, skrattat, snackat & bara haft det skönt. Det var helt underbart! Solningen gav i vilket fall resultat & jag har bestämt mig för att bli riktigt brun i sommar. Nu sitter jag inne i mitt rum och dunkar musik & svettas som en gris. Det är verkligen inte kul att bo i en lägenhet när det är så här varmt ute, man får värmeslag 24/7. Men som tur är ska jag till landet redan imorgon & där blir jag nog kvar hela veckan skulle jag tro, fett nice. Nu kommer några bilder från helgen! :D







Jag & Martina i båten på väg ut till ön 

Mimmie, jag & Martina i båten
 
Martina efter Mimmies havsbehandling haha

Vi tre, love you guys

 
 
Vi nattbada klockan tre på lördags natten/morgonen
 
Pyjamas power ♥

Mer bilder kommer i fotodel 2, 3 osv. (:


Kommentarer
Postat av: mimmie

lovelovelove <3

2010-07-04 @ 22:50:58
Postat av: martinasjöström

men beeella, den andra bilden fick ju INTE läggas ut! det kom vi ju överens om! :(



och ja, helgen var bäsT! :*

2010-07-08 @ 16:12:15
URL: http://www.sjjostrom.devote.se
Postat av: bella

okej sorry då, men jag fattade inte vilken ni mena för man fick ju typ inte lägga ut någon för er. och jag fattar inte vad som är felet på den ? :O<3

2010-07-14 @ 11:39:35
URL: http://mylifeinsettings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0