you can cry when you get older

Hej sweet-♥
Jag hoppas allt är bra, trots det överdrivna varma vädret som varit under dagen & några dagar tillbaka. Det blev verkligen som alla trott på, en svin kall vinter & en svin varm sommar. Men vi ska egentligen inte klaga, för så här varm sommar har vi inte haft på länge här i Sverige. Idag har jag varit med mims. Vi var & badade i lillsjön en snabbis, solade på hennes altan, stekte hamburgare som blev helt fail & pluggade lite moppe tillsammans. Vid halv tio kom pappsen och hämtade mig & direkt när jag kom hem fastna jag här. Ovanligt va? Nu sitter jag & lyssnar på musik & väntar på att sex and the city ska börja. Det har blivit en vana att kolla på de två avsnitt som sänds & sen gå och lägga sig. Imorgon ska jag i vilket fall vara med Martina. Vi funderade på att ta en cykeltur till ensjön och sola & bada. Låter great tycker jag. Det finns inget bättre än att bada nu så här i sommar värmen. Jag tänkte slänga in en hissar & dissar lista lite senare
love isabella





Kommentarer
Postat av: martinasjöström

jaa, imorgon (idag) ska äga! :D <3

2010-07-15 @ 00:45:22
URL: http://www.sjjostrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0