here comes the sun

Hello soulmates ! (:
Jag har fått tillbaka blogglusten, tummen upp för det. Imorse var jag uppe med tuppen kan man ganska korrekt säga & mims och jag var vid körskolan redan vid nio. Vi satt där till tolv tiden, sen drog jag hem & nu sitter jag här. Väntar på att Jenny ska bli klar, så vi kan hitta på någonting. Vädret är ju helt wonderful, så det blir nog att vara ute, kanske äta glass? Ikväll är det i vilket fall träning & fotografering. Det känns som om jag inte har varit på träningen på evigheter, så det blir väl kul. Är dock inte på fotbolls humör när det är så här varmt ute, men jag ska inte klaga, jag älskar solen (h Oj nu blev det här inlägget långt. Men jag avslutar med att säga grattis till min kusin Fredrika som fyller 17 år idag. Ha en bra dag gumman, för det är du värd ♥ 
ha´t bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0