sommarlooooov :D:D

Hej efterlängtade sommarlov hej! :D
Nu är det äntligen lov & det känns helt overkligt men samtidigt så himla bra. Nu är sommaren här, som vi har längtat efter så jävla mycket. Nackdelen är ju vädret, men vi får hoppas att det vänder & blir strålande sol inom kort tid. Idag var det i alla fall avslutning & min skola höll till i hedvigkyrka. Efter avslutningen gick mammi & jag till st Georg och åt mat, mycket trevlans. Sen vart det en tripp på stan, för att fixa det sista till min brors student. Det är sjukt att han slutar skolan imorgon föralltid ;o Efter stan satte jag mig på arres ett tag & plugga moppe teori. Hoppas kortet blir mitt inom de närmsta veckorna. Men snart ska jag åka till en klasskompis & grilla med några i klassen, mys. Jag skriver mer imorgon
pöss 

Bjuder på lite bilder från dagen, enjoy people enjoy!
 
Avslutnings outfiten (:

Klassen (alla är så förbredda på bilden)
 
Josefine älskling & jag (ser helt drogad ut, men bjuder)

and my soulmates sandra & mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0