your my world, my everything

Hello people ♥
Nu är jag hemma i stan igen för några dagar. Dagarna på landet har varit great rakt igenom & vädret har ju varit kanon. I vilket fall så firade vi midsommar ute på landet. Det blev inte lika tradionellt som det brukar, eftersom att min farmor precis sålt sitt landställe som vi alltid brukar hålla till på. Istället blev det familje mys på landet & det funkade bra det med. På midsommardagen kom jenny med familj och vi hade som alltid en väldans massa kul. Vi gjorde allt från att spela choklad hjul på skällänge till att stå och dansa loss på gräsmattan till sommar musik. Hennes familj åkte hem dagen efter, men hon stannade kvar & igår och idag har vi tillbringat den mesta tiden till att sola & bada. Vi har även sett på film & snackat en del. Jag säger bara tack till min bästa vän, som har gjort min helg. Nu sitter jag & kollar på sex and the city helt ensam, för Matte och pappa ligger & sover och mamma är kvar ute på landet. Alla har ju inte sommarlov som en viss annan person. Ibland älskar jag att vara ''liten'' haha. Nu ska jag återgå till tven, jag ska försöka blogga så mycket jag kan nu när jag är i stan
puss

Här får ni två bilder på mig och bästavän!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0