äntligen har man hål i naveln

Hej,
idag var det skola somvanligt. Måndagar är alltid sega, eftersom man är trött efter helgen. Men den gick ändå ganska fort som tur var. Efter skolan drog jag till mammas jobb en snabbis. Där plugga jag lite sen började vi gå mot luck7 & vid fem var det dags att perca sig. Jag började & jag var faktiskt ganska nervös när jag stod där. Klart det kändes lite när de stack in nålen, men jag trodde det skulle vara värre. Sen var det Martinas tur och det gick bra för henne med. Jag lägger in en bild på percingen sen, för jag har fortfarande plåster på så ni får vänta lite till. Men nu ska jag kolla lite bloggar sen återgå till pluggandet. Bloggar mer ikväll
smell you later!

Kommentarer
Postat av: alice

du måste visa på träningen inmorgon! ;d <3

2010-03-22 @ 19:47:31
Postat av: bella

sure (:<3

2010-03-22 @ 20:09:43
URL: http://mylifeinsettings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0