anybody could've told you right from the start it's about to fall apart

Hej sötnosar,
skolan idag var rätt okej. Tur att jag har Josefine som alltid gör skoldagarna till de bästa, haha ingen har så kul som vi. Men lektionerna var sega idag & det kändes som klockan inte rörde sig en millimeter. Men jag slutade i alla fall vid halv fyra, då åkte jag hem och lagade lite mat. Det blev kötbullar & makaroner. Nu sitter jag och lyssnar på lite musik och tar det lugnt. Ska snart sätta igång med att plugga, har ingen ork kvar men jag måste verkligen. Ikväll är det träning, skönt att träna så mycket chokladbollar som jag har ätit på två dagar haha. Vi håller på att sälja kakor i klassen & Josefine och jag öpnna en burk igår och vi har redan ätit på den, jävla tjockisar är vi haha. Men nu måste jag verkligen plugga
puss.




Maria Carey feat. Ne-Yo : Angels Cry


Kommentarer
Postat av: mimmie

sv. jaaaa på utesäsongen, då jävlar!!



hyhy varseguuud bby. ja den bilden är ju ltie cool och om jag längtar tillbaka buhuu :( <33



by the way.. CHOKLADBOLLAR IS THE SHIT !(L)

2010-03-02 @ 21:41:41
URL: http://jaanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0