baby you're all i want

Hej,
det blev ingen uppdatering igår, på grund av allt pluggande inför provet som var idag. Men skolan var hur chill som helst idag. Först var det musik & då hade vi musik teori, sen hk då städade vi, bakade scones & fick reda på proven vi gjorde förra veckan. Det gick hyfsat för mig. Sen var det no prov som gällde och såklart gick larmet när vi precis börjat på proven så det var bara att springa till fotbollsplanen. Sen stod vi där ett tag, sen drog vi in & skrev proven. Gick helt okej, hann inte skriva allt för tiden tog slut så ska redovisa resten muntligt på måndag, så det känns skönt ändå. Efter non var det engelska & vi kollade klart på hannah montana filmen. Den var faktiskt bra haha. Men efter skolan rusha jag hem & började packa. Ska ju som sagt var på konfa läger över helgen. Men nu har jag i vilket fall packat klart allt & hade tid över för datorn. Om en timme ska jag träffa Martina i centrum så ska vi handla lite stuffs till lägret & sen drar vi. Så jag kommer inte kunna blogga något förns på söndag. Ska ta med mig kameran också, så bilder kommer nog. Men ha en bra helg sötnosar för det ska jag,
puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0