det är läskigt hur människor kan förändras så fort på så kort tid!

Holahellohej,
min dag har varit helt okej. Skolan bestod bara av fyra lektioner idag spanska, idrott, kör & no. Vädret har ju varit kanon idag också, ett stort plus för det. Jag älskar att vårsolen börjar titta fram nu, det klanske är dags att ta fram solglasögonen snart? Skönt är det med sol i alla fall, & jag har bestämt mig för att köra på skinjacka i år igen. Jag ska också köpa en annan jacka som jag har sett på åhlens, om det inte finns något liknande på ullared som jag fastnar för. Jag ska ju dit den 20:de med Jenny & Matilda, och jag längtar som bara den. Men mest längtar jag till april för då ska jag, Martina & Sofia ta hål i naveln. Surprise, jag har tjatat på mamma i ett år nu & äntligen går hon med på det. Passar as bra nu till sommaren och allt. Aja, nu sätter jag stopp för det här inlägget
C ya!

 
det handlar om att bjuda på sig & det är exakt vad jag gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0