football all day long

Hej,
idag vaknade jag vid nio av att mitt alarm satte igång. Så det var bara att tvinga sig själv upp trots att jag fortfarande var hur trött som helst. Vid 09.40 kom Martina & hämta mig sen åkte vi ner till saltängen. Där nere hade vi en hel dag med träning, mental styrka & möte. Det var ganska så kul men det blev rätt långtråkigt fram mot slutet. Sen åkte jag hem & käkade, duscha och gjorde matteläxan. Vid åtta vart det söndags mys med pappa framför wipeout, det är alltid lika kul & jag skrattar lika mycket varje gång. Nu ska jag fixa lite saker inför imorgon, för tråkigt nog är ju helgen redan slut. Men jag längtar ändå tills imorgon eftersom att jag & Martina ska ta hål i navlen, äntligen säger jag bara. Bloggar mer imorgon
smell you later!


Kommentarer
Postat av: jenny

hahahh bästa dagen igår.Håller med att det blev långtråkigt. hoppas att det går bra idag, måste se sen <3 puss på dig gummman : )

2010-03-22 @ 10:15:49
URL: http://jeennybeenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0