friiidaaaay

Hej där,
skolan idag var chill. Vi hade musik, hk, no & engelska. Hk provet gick helt okej & godkänd blev jag nog i alla fall, så det känns skönt. Vi bakde kanelbullar också och det var hundra år sen jag åt det så det var riktigt gott. Men nu har jag fett ont i magen, för jag åt dö många haha. Nu gör jag ingenting, har som alltid fastnat här vid datorn. Men jag ska snart dra mig till Matilda & äta tårta som hon hade med sig hem från praon, så det blir nice. Sen ikväll blir det att gå & lägga sig skapligt för vid halv fem bär det av till ullared. Jag känner på mig hur klockrent det kommer bli & jag är sjukt taggad. Men jag bloggar mer ikväll
puss!

Lady gaga ft. Beyoncé - telephone


Kommentarer
Postat av: mimmie

sv. älskling så jävla najs :D får man hänga med er då eller?:D<3 för tänkte ändå kanske köpa något smycke där för det finns massa :)

2010-03-19 @ 16:18:13
URL: http://mimmieonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0