boy i cant get you out of my head

G-night!
Ska snart börja dra mig mot sängen. Det är ju skola imorgon, även fast det känns som om det fortfarande är helg. Spelade ju som sagt var match förut & vi hade inte turen med oss idag. Det blev förlust med 3-0 mot hammarby och det känns ändå rätt okej med tanke på att de är de bästa f95 laget i Sverige. Men matchen var jämn och jag tror vi tar dem nästa gång. Efter matchen drog jag direkt hem & duscha, sen blev det söndagsmys med pappa framför wipeout. Jag skrattar lika mycket varje gång åt alla deltagare & felix dumma kommentarer. Vid nio satte jag mig vid lite plugg och nu är jag fast här. Men nu måste jag sova vi hörs imorgon! ♥


Kommentarer
Postat av: mimmie

aa det kan vi nog :)

ja dunderpuss §

2010-03-29 @ 06:43:45
URL: http://mimmieonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0