i can't stop thinking about you

Hello dudes,
idag är det måndag och det innebär att det bara var att tvinga sig själv upp tidigt imorse. Jag började skolan vid 08.15 & det har varit en helt okej dag idag faktiskt. Först musik, spanska, föreläsning om andra världskriget, klassråd, x och sen slutade vi vid halv fyra. Då drog jag hem & käka sen satte jag mig direkt vid datorn och fyllde i utvecklingsmatalsdokumentet, så nu är det gjort. Sen har jag läst lite bloggar & tagit det lugnt. Jag hittade förresten världens finaste skor på kenzas blogg som hon själv har designat. Det var ett par svarta gladiator skor med massa nitar & grejar, de var så sjukt snygga. Jag hittade dock bara en bild på dem i vita, som ni får se här under. Men resten av kvällen ska ägnas till plugg & tven. Jag får se om jag bloggar något mer ikväll
puss!

såhär ser skorna ut, fast de är dock
mycket snyggare i svart & då är nitarna och kedjorna silvriga. Me want ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja det får vi göra eller innan ? :D

tack hjärtat <3

2010-03-29 @ 18:21:25
Postat av: Matilda .

glömde att skriva att det var från mig xd

2010-03-29 @ 18:21:53
URL: http://hejmatildas.blogg.se/
Postat av: Matilda .

ah om jag mår bra då :D<3

2010-03-29 @ 19:30:43
URL: http://hejmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0